maandag 19 september 2016

Daar ben ik weer!!??

Oké, ik geef toe, wat zit Quebbel toch weinig te quebbelen op haar blog!!!
Och, er zijn daar natuurlijk wel een of meerdere redenen voor op te noemen, maar ik ga gewoon weer een poging wagen.
De verkoop was een groot succes.
Om maar eens te beginnen met de Fair Days te Borger. Het was weer een geweldig festijn. Vele `Friends` van mij hebben dit jaar weer geholpen om de verkoopstand te vullen met allerlei leuke hebbedingetjes.

Van slaapzakjes mét een knuffel tot prachtige gehaakte sleutelhangers, van kaarten tot jeans-schorten, van handige prullenbakjes tot speldenkussentje, het was er allemaal.
Naast de verkoop van al dat moois waren er ook dit jaar weer een paar prachtige quiltjes te koop. En met het kopen van een lot was er kans om een mooie quilt te winnen.
En alle opbrengst was voor de stichting KiKa, Kinderen Kankervrij.
Een gezellig terras voor koffie of thee mét iets lekkers.
Maar in de tuin van de Stofmeid te Borger was nog veel meer te zien. Prachtige quilts van cursisten en nog veel meer. 
Kijk je even mee:
Prachtige sterren- quilt.
Een tuin-tent vol met bloemen, pompoenen en meer.

Zelfs de "Zaanse Huisjes" konden
de weg naar Borger vinden

Maar ook de "Provence" was vertegenwoordigd.

Niet alleen quilts dus.
Het was weer heerlijk om bij de Stofmeid in Borger te zijn.
Leo en ik hebben er een kleine vakantieweek van gemaakt en dat was genieten.
Ik zeg, volgend jaar weer!!??
We zullen zien.

Groet van Quebbel, Maria.


1 opmerking:

Chris zei

Oh wat gezellig allemaal. Die Zaanse huisjes! Wat knap gedaan. Elke keer als ik met de trein naar Amsterdam rijdt (gebeurt niet zo vaak hoor), kijk ik altijd naar dat bouwwerk in Zaandam. Het blijft me boeien.