maandag 14 oktober 2013

Quiltwerk

Naast patchen vind ik quilten toch wel het leukste om te doen. Maar de laatste tijd is er maar weinig van terecht gekomen. Dus vandaag daar maar eens aandacht aan gaan besteden.
Een bonte verzameling quilt[werk.
Ik heb drie projecten in verschillende fases tot het AFFO's zijn.
De kleine extra`s die maken het af, hoop ik.
De tasjes-quilt is al helemaal klaar wat het quilt-werk betreft. Alleen nog maar de kleine toevoegingen zoals, knopen, gespjes en andere sluitingen. De afsluitbies ligt al klaar, dus deze kan heel snel een AFFO worden en komt als eerste op de quilttafel.
Het dubbelen met de latten kan beginnen.
Dan als tweede de Kaffe Fasset-quilt die is aan dubbelen toe. De achterkant en de tussenvulling ligt ook al klaar.
Hoe zal ik deze gaan quilten?
En als derde, een klein borduur-quiltje, waar ik nog geen idee voor heb wat het quilt-werk betreft. Maar ik wil hem wel graag snel afmaken. Ik vind zelf de kleuren zo mooi.

Dus aan het werk.
Groet van Quilt Quebbel, Maria.

7 opmerkingen:

Yvonne zei

Nou je kunt voorlopig vooruit Maria! Allemaal leuke projecten om af te maken. Heerlijk met de winter voor de deur, ideaal quiltweer!

Chris zei

Je laat daar een paar mooie en heel verschillende tops zien. Leuk om zo veel verschillend werk onder handen te hebben.
Ik vind ook die Pas-Pop- blokjes uit je vorige logje ontzettend leuk!

Marina Brito de Campos zei

Dag Maria,

Ik vind je Kaffe quilt zo leuk. Uit welk boek komt het patroon?
Groet, Marina.

Unknown zei

hoi Maria,

dat borduurquiltje ziet er schattig uit echt iets voor mij denk ik.
rest ook leuk hoor , krijg er inspiratie van.

groetjes Willy

Marjo B-W zei

Ik vind je laatste quiltje met het borduurwerk erg leuk! Mooi, zo in blauw. De andere quiltjes zijn ook mooi, moet toch lukken om ze binnenkort af te hebben?:)
Groetjes, Marjo B-W

Marjo B-W zei

Ik vind je laatste quiltje met het borduurwerk erg leuk! Mooi, zo in blauw. De andere quiltjes zijn ook mooi, moet toch lukken om ze binnenkort af te hebben?:)
Groetjes, Marjo B-W

miekequilt zei

Ha ha, dat is nu zeker allemaal alweer af?! En dan ook nog voor het Gilde naar Veldhoven, ik wens je veel plezier daar.