maandag 28 oktober 2013

Een uurtje extra!

Met dat uurtje extra voor de wintertijd dacht ik dat ik wel even tijd zou hebben om mijn blog bij te werken en aan diverse Ufo's verder te kunnen gaan en mijn hobbykamer opruimen en een paar mails versturen en lekker lezen en ,.............
Maar het lukte me niet, gek hé! Ik geloof dat ik aan tien extra uurtjes nog niet genoeg heb. Maar gewoon vooraan beginnen en niet alles tegelijk willen doen.
Gelukkig heb ik, deze tijd van het jaar, een assistent die mij helpt met het een en ander.
Deze "knecht" duikt regelmatig op.
Woensdag was er een LappenLadies Bee, en daar showde Ria hoe ver ze al was met haar prachtige hexagonnen-bloemen-tuin. Prachtige kleuren en hexxies in twee maten. De bloemen krijgen nog geborduurde ranken en blaadjes.

Ria's hexagonnen-project.
Een mooie combinatie; hexagonnen, applicatie en borduren.
Afgelopen vrijdag was er weer een Movie Stars Bee. Lekker gezellig quebbelen over allerlei onderwerpen en ook nog een paar steekjes aan je project werken. Heerlijk.
Annie showde even haar AFFO, een "Sara"-quiltje voor een familielid in Amerika.
Een "Hollandse" quilt voor over de grens.
En ik ben ook even bezig met hexxies. Al een lange tijd liggen er verschillende onderdelen klaar en nu eerst maar eens een ontwerp maken hoe het moet gaan worden. Dus met potlood en kleurpotloden aan de slag.
Tekenen, kleuren, uitgummen en weer opnieuw.
Ik kom tot de ontdekking dat het wel erg groot gaat worden en een project voor langere tijd ben ik bang. Maar dat is geen straf, omdat ik het altijd en overal leuk vind om met deze techniek bezig te zijn.

Groet van Quilt Quebbel, Maria.

3 opmerkingen:

Yvonne zei

Prachtige dingen laat je weer zien. Ben benieuwd wat je voor ontwerp gaat kiezen voor je hexjes.

Chris zei

Hahaha, en dat alles in één uurtje!?
Ik vind deze bloementuin van hexjes ongelooflijk leuk!! Wat een enige combinatie.

Karin zei

Wat een prachtig hexagonnenproject laat je zien. Ik ben benieuwd wat jij met de hexagonnen gaat doen.