vrijdag 3 augustus 2012

Sandwichen van mijn sampler

Hoe lang kan het duren voordat een sampler aan sandwichen toekomt?
Nou, ik geloof dat ik een record heb. Want al vele jaren lagen mijn eerste blokken in de kast. En maar wachten en wachten op een mooi ontwerp van mij om deze blokken tot een geheel te maken. Elk idee wat er voorbij kwam was niet goed genoeg. Totdat er tijdens een vakantie een spontaan idee op papier kwam te staan. En dan nog uitvoeren. Het was een heel gepuzzel (vind ik ook leuk om te doen!) en daar ligt hij dan. Klaar om te sandwichen. En dat doe ik met behulp van lange latten en op de tafel. Geen gedoe meer op de grond of vele tafels aan elkaar schuiven maar gewoon aan je bureau of eettafel.

Sandwichen met behulp van latten.

Theelepel hulpje.

En deze gezellige dame houdt alles op zijn plaats.
En bij dat sandwichen maak ik dankbaar gebruik van mijn vaste hulpmaatjes.

Groet van Quilt Quebbel Maria.

Geen opmerkingen: