maandag 6 augustus 2012

Hexagonnen op de camping

Na een heerlijk verjaardagsfeestje van ons oudste kleinkind is het vandaag lekker rustig wakker worden . En dat wakker worden is elke dag met een mooi uitzicht.

De zon komt al op en een ontbijtje op het balkon is een heerlijk begin van de dag.
En na dat ontbijtje is ons kemperke snel ingepakt en rijden voor een paar dagen naar Limburg.

Op 'n boerencamping in Baarlo worden zeker quiltsteekjes gemaakt.
'n Klein projekt met hexagonnen.
Alle spullen liggen klaar.
Leuk werkje en een mooi presentje voor een ander.
 Met veel kleine (afval)-restjes stof maak ik graag kleine presentjes, waaronder deze sleutelhangers.
Kleine Hexa-blommen in het gras.

En als het dan even waait dan gaan de kleine blommen op de vlucht.

Maar ik heb ze al snel weer onder controle en kan heerlijk verder freubelen.


Onze avonturen met ons kemperke staan op mariaenleo.blogspot.nl.
Neem eens een kijkje.

Groet van Quilt Quebbel Maria.

1 opmerking:

miekequilt zei

Ha Maria, ik zag dat je bij mijn volgers staat. Welkom!!
Ik heb jouw blog bij mijn blog gezet, dus nu hoor je er "echt" bij.Ik hoop dat je het leuk blijft vinden, ik vind het altijd erg leuk om weer een bericht te plaatsen,én ik vind het leuk te lezen wat andere quilters doen.