vrijdag 25 mei 2018

Een Quebbel-Bee op locatie.

Wat is het toch heerlijk om te quebbelen én te patchen en quilten.
De vogeltjes zijn ook bij mij komen aanvliegen
In Almere ben ik lid van de Movie Stars Bee. Elke veertien dagen gezellig samen komen in een buurthuis. Zo'n twaalf dames komen bij elkaar.  En ja,  er wordt dan heel hard gewerkt aan je eigen werkje. Maar ook elkaar stimuleren en helpen waar kan en wat nodig is.
Nu lukt het dit jaar niet om elke twee weken bij elkaar te komen. Eén maal per maand is nu. Door allerlei omstandigheden blijft het voorlopig op ééns in de maand.
En, eerlijk gezegd, ik mis het wel.
Oplossing!
Gewoon een Bee op locatie.
En vandaag ben ik bij Trudi.
Op een heerlijk terras mét fantastisch uitzicht zit ik me toch te genieten!
Lekker werkplekje.
Wat een super uitzicht!
Is toch genieten!
En dat quebbelen en patchen gaat ons goed af.
Ná een voortreffelijk bruine boterham met kaas en Spaanse worst én een kopje asperge-soep zijn we weer aan de slag gegaan.
Een heerlijke lunch.
De steekjes gingen weet vlot.
Even wegdromen........
Het was een vakantiedag. In gedachten vlogen we even naar Ibiza en weer terug, hihi.
Wat is genieten toch een fijne hobby!

Groet van Quebbel, Maria.

1 opmerking:

miekequilt zei

Heerlijk bij Trudi op het balkon. Dat is idd genieten. Groeten aan alle Movie Stars!!