maandag 27 oktober 2014

Overal genieten van leesboeken

Al sinds ik kon lezen, al vele jaren geleden, zit ik met mijn neus in boeken.
Het liefst overal. Meestal zat er wel een leesboek in mijn tas, koffer of mand. In de bus of in de trein, in de wachtkamer bij de tandarts, onderweg naar waar dan ook, in een luie stoel tijdens vakantie, in de zomer of de winter, kortom lezen is een prachtige hobby.

Roman, thriller, studieboek?
Elk  type past op en e-reader.

Maar dat sjouwen met al dat leesvoer is toch wel zwaar. 
Gelukkig zijn er tegenwoordig de electronische leesboeken. 
Een fantastische uitvinding.
En natuurlijk heeft mijn
"leesboek" een mooi gehaakt hoesje.
En, naast de e-reader ben ik, vooral tijdens mijn oog-blessure, zeer blij met een grote verzameling luisterboeken. 
Luisteren naar leesboeken is heerlijk.
Dus als het handwerken tijdelijk even niet gaat duik ik in een heerlijk luister- of lees-boek.

Groet van Quilt Quebbel, Maria.

3 opmerkingen:

Unknown zei

Ik ben blij te lezen,dat jij je E-reader ook prettig vind in gebruik.Ik gebruik hem ook veel,samen met luister boek die ik op mijn ipod heb.
Maaike

Conny's-blog zei

Lezen is een heerlijke bezigheid, die ik ook heel graag doe..............liefs.Conny

Yvonne zei

Ja, heerlijk om je te verliezen in een mooi boek. Een luisterboek heb ik een keer geprobeerd maar ik viel er steeds bij in slaap......lag misschien ook aan het boek :)