zondag 6 juli 2014

De stand van "Randjes"-zaken.

Begin van dit jaar ben (ook) ik met het randjes-virus besmet geraakt. Niet alleen de randjes borduren maar ook de randjes haken. De geborduurde randjes liggen even in de kast. Ik verzamel wel elke week de patroontjes om een grote voorraad te hebben tijdens de vakantie in september.
Eén derde deel klaar. 
Maar ook de gehaakte randjes lagen even te ruste. Druk zijn met mijn andere hobby's was de redenen. Vandaag heb ik weer een kleine inhaalslag gemaakt en het schiet al aardig op.
Het Wiel, ik vond drie keer haken voor één resultaat genoeg!
In week veertien was het "Wiel" weer aan de beurt om gehaakt te worden. Ik heb die verwisselt voor twee randjes met tulpen. Verder heb ik me aardig aan het patroon gehouden.
Steekje voor steekje komt het voor elkaar.
Het weer is vandaag best wel lekker. Op mijn kleine balkonnetje en met een rustig muziekje op de achtergrond ga ik weer snel door met een paar toeren.
De ZomerBee-Biscornu.
O, en die biscornu is gisteravond ook nog af gekomen. Wat was dat leuk om te doen.
Dank Mia, en een foto komt naar je toe.

Geniet van de zondag en een
groet van Quilt Quebbel, Maria.

3 opmerkingen:

Corina zei

mooie randjes! en leuke biscornu. Veel plezier met haken

miekequilt zei

Zo hebben we allemaal onze voor of tegens bij het haken. Ik vind het wiel wel leuk, maar die bobbels niet. En maak dan ook mijn eigen randje.
Tot de volgende bee!!!

10ekequilt zei

Wat wordt het een gezellige (gehaakte) deken! Leuk om er je eigen voorkeur in te verwerken.
Groetjes 10eke