woensdag 21 mei 2014

Quebbel was even aan het koken

Naast quilten is er in Huize Quebbel nog een andere hobby.
Samen met "Cook", mijn echtgenoot, vind ik het erg leuk om te koken. Als "Quebbel & Cook" worden we zo af en toe gevraagd om voor een groep te koken.
Voor drie dagen was dit mijn basis-uitrusting.

Goedgemutste "Quebbel & Cook" !!
Afgelopen weekend hebben we dat in Berg en Dal gedaan. En het waren heerlijke dagen. Met een vrolijk zonnetje en enthousiaste sporters is het een geslaagd festijn geworden.
Na een pittige training gaat er
wel een hapje in.
Na thuiskomst heb ik de overblijfselen verwerkt in cake, muffins en shakes. En alle houdbare artikelen, er was niet zo veel over, zijn gegaan naar mensen die het goed kunnen gebruiken.
Restantje appels en bananen voor muffin en cake.
En een paar artikelen die teveel waren.
En vanaf vandaag staat het quilten weer een beetje op de agenda. Vanmiddag de laatste bespreking voor een tentoonstelling met de LappenLadies en zaterdag ga ik 130 quilts wegbrengen voor de tentoonstelling van het QuiltersGilde in de Tuinen van Appeltern.

Groet van Quebbel, Maria.

1 opmerking:

mia zei

Leuk om te lezen, maar......die saaie koksmutsen kunnen wel een leuke versiering gebruiken.