zondag 11 augustus 2013

Nog even doorborduren......

Quebbel zou Quebbel niet zijn als ze voor het borduren niet even een bijpassende tas zou maken!
Dus bij deze.
Een opgepimpte tas met een borduurwerkje erop en twee hoesjes voor het frame.
Borduur-reis-tas.
Het borduurwerkje, een patroon van .!..?..het net geplukt, lag te wachten in de kast voor een mooi doel.

Van oude theedoek naar klemmen-tasje!
In het kleine hoesje passen de tafel-klemmen
Met de borduur-rol aan de rol!
En de grote hoes, het lijkt wel voor een vishengeltje, is voor de borduur-werk-rol en de verdere onderdelen van het frame.
Alles netjes bij elkaar.
En alles past keurig in de tas, de tekendoos met magneetjes en zo, een map met patronen en een notitieblok voor eigen ontwerpjes.
'n Paar vrolijke bloemenrandjes.
O, en dit is de achterkant.
Van Campertasje naar Borduurtasje.
En natuurlijk ook even laten zien dat het een opgepimpte tas is. In een vorig leven is hij al van dienst geweest tijdens een camper-reisje. Nee, niet van mij, maar van vrienden, RenL.

Dat was voor vandaag mijn quebbeltje weer. Vanmorgen stond ik op met een beetje keel-pijn. Zoe ik toch teveel quebbelen op mijn blog!!??

Tot de volgende keer,
Groet van Quilt Quebbel, Maria.

2 opmerkingen:

Yvonne zei

Wat een leuke tas is het geworden. Volgens mij ben je helemaal voorbereid om op reis te gaan met die tas!

miekequilt zei

Heb je weer helemaal leuk gedaan.