zaterdag 6 juli 2013

De eerste "Zomer Bee" was weer een groot succes.

Vrijdag was de eerste ZomerBee van de Movie Stars. En het was weer genieten. Acht Movie Stars waren met fiets, bus of auto naar Mia (klik voor haar blog) gekomen.
Al snel was het een gezellig gekwebbel en na een kopje koffie of thee met taartje was het tijd voor een klein werkje.
WaterKers of Variatie op Klaver Vijf!?
Mia had projekt: "Viltbloem maken" voor ons bedacht en het is zo leuk om allemaal met eenzelfde werkje bezig te zijn. Van Klaproos tot Boterbloem, en van WaterKersBloem tot "NoemMaarOp-bloem, iedereen maakte een creatie naar eigen wens.
Met een persoonlijke corsage, veel tips en veel gezellig gebabbel was het weer een heerlijke ZomerBee.
En deze zomer staan er nog een paar in de planning. Heerlijk.
Op voorraad: vilt, kraaltjes en pailletten.
Kleuren genoeg om te kiezen.
Thuis heb ik snel in mijn voorraad gekeken. En ja hoor, ik kan nog wel een paar corsages maken. Leuk voor bij of aan een kadootje.

Groet van Quilt Quebbel, Maria.

PS: ik heb genoten van alle verschillende bakjes met of zonder bijpassende muis.

2 opmerkingen:

mia zei

Het was heel gezellig en vooral voor herhaling vatbaar, even iets anders even je blik op andere materialen en dan vooral koffie en kletsen.

Marina. zei

Hallo Maria,

Welke zomer bee's hebben jullie afgesproken? Dan kan ik daar rekening mee houden als ik plannetje maak voor uitstapjes. Ziet er leuk uit al die verschillende kleurtjes vilt.
Groet, Marina.