woensdag 12 juni 2013

QUIP-day

Aanstaande zaterdag, 15 juni is het weer QUIP day, dat betekent Quilten In Public.
Sinds 2009 wordt ,op de derde zaterdag van juni, deze dag georganiseerd. Over de gehele wereld zullen er op publieke plaatsen quilters hun hobby uitoefenen voor publiek. Dat kan zijn in winkelcentra, winkelstraten, op markten en pleinen, op stations of in parken. Maakt niet uit, als het maar een plek is waar veel mensen komen om kennis te maken met onze hobby.
Hobby Time, Marktstraat 8 te Zeewolde
Ook ik ga die dag Quip-en.
En wel op het bankje voor onze plaatselijke hobby-winkel "Hobby-Time" (klik voor link).
Zin om mee te doen?
Op dat bankje zit ik zaterdag
heerlijk in het zonnetje te quilten.
Kom er gezellig bij zitten. Of kom een kijkje nemen. De winkel is open van 9:30 uur tot 17:00 uur.
Het belooft mooi weer te worden.

Ik ga met mijn voorbereidingen voor zaterdag beginnen.
Groet van Quilt Quebbel, Maria.

1 opmerking:

mia zei

Leuke plek om te quipen, lekker in het zonnetje op een gezellige plek. Ik hoop dat ik er ook even bij kan zijn