donderdag 23 mei 2013

Kunstskaarten

Al enkele jaren is het bij de Lappenladies de gewoonte om bij verjaardagen een mooie kaart van de ladies te ontvangen.
En deze keer kreeg ik een echte kunstkaart.
Mini-schilderijtje als verjaardags-kaart.
Door Liesbeth gemaakt. Het is van zijde en met speciale stiften en sjablonen is de vlinder er op getekend.

De volgende kaarten heb ik in de afgelopen jaren reeds mogen ontvangen.
Variatie op een log-cabin

Mandje vol met vogels

Met binnenin een waslijst met goede wensen.

Van feest-ballon tot lucht-ballon.

Royal Blue with Orange.
In mijn werk-bureau-quilt-logeer-kamer hangen ze op een speciaal plekje. Ik geniet er elke dag weer van.
Graag laat ik jullie even meegenieten.
Kunstwerken, vinden jullie niet?

Groet van Quilt Quebbel, Maria.

1 opmerking:

mia zei

van harte natuurlijk, maar wat zijn de bovenste twee mooi, de anderen zijn ook bijzonder. Alle kaarten aan je muur? Leuk en vrolijk.