woensdag 10 oktober 2012

Lavendelkussentje

Enkele weken geleden ben ik naar Viva Lavandula geweest (klik voor link).  Een bezoekerscentrum in Marknesse met lavendelvelden en alle informatie over het hoe en waarom. Helaas waren de velden leeg. Door slechte weersomstandigheden in het voorjaar is de oogst erg tegengevallen. Maar de info, het winkeltje en het restaurant zijn de moeite van een bezoek zeker waard.
'n Tas vol lavendelkleur- en geur.

Met enkele leuke presentjes en een zak vol met lavendel en natuurlijk een mooi lavendel-stofje kwam ik thuis.
Lavendelkussentje met satijn vlechtwerk.

Een ontspannen en leuk werkje. 
Ook heb ik een werk-pakketje om zelf een lavendel-cachet te maken meegenomen. Dus ben ik aan de slag gegaan. Leuk werkje en het hele huis geurt dan heerlijk naar lavendel.

Een beetje ontspanning kunnen we allemaal wel eens gebruiken.

Groet van Quilt Quebbel, Maria.

2 opmerkingen:

mia zei

Wat zal je werkkamer lekker ruiken, gr.mia

miekequilt zei

Tja, onze polder is zo gek nog niet. Maar eerlijk is eerlijk, ik had hier nog nooit van gehoord.
Volgend jaar maar eens bezoeken, want dan zullen we toch wel een mooie zomer krijgen?!!