donderdag 27 september 2012

Twee nieuwe bottom-top tassen

Ik had vandaag de smaak te pakken. Twee nieuwe tassen gemaakt voor mijn zitkussen. Je zou kunnen denken dat het voor een laptop is (wat sommigen ook wel eens denken), maar mijn speciale zitkussen zit erin en daarom bottom-top-tassen.
Als je de smaak te pakken hebt...........

De Sudoku, 9x9 verschillende lapjes
Deze had ik al aangekondigd. De Sudoku-tas. Vrolijk van kleur en met donkerblauwe katoen aangevuld voor een handige kussen-hoes-tas.
'n Avondje werk en een leuk resultaat.
In de kast lag nog een stukje geborduurd stramien. Met restjes borduur-wol had ik ooit eens dit borduurwerkje gemaakt. Met het idee dat het nog wel eens van pas kan komen. Met wat restjes kunst-leer en een restje interieur-stof is dit ook weer een leuke hoes geworden.
Met plezier neem ik nu mijn zitkussen mee. Want zonder dit kussen is een lange zit voor mij niet mogelijk.

Groet van Quilt Quebbel, Maria

1 opmerking:

mia zei

in het echt zijn ze nog leuker,gr.mia