woensdag 1 augustus 2012

Quilt-frame in de hoek !!??

Het lijkt wel of het frame voor straf in de hoek staat.
Maar niets is minder waar.
Na een intensieve demonstratie aan mijn quiltvriendinnen van de Movie Stars Bee staat hij even te rusten.
Maar volgende week ga ik zeker weer verder op mijn machine-quilt-frame. Want quilten met de naaimachine op een frame is quilten met een glimlach van oor tot oor.
Maar ik ga nu eerst verder met het handquilten op mijn tafel-frame. Het hand-quilt-frame heeft mijn echtgenoot samen met mij uitgedacht en in elkaar gezet. Met behulp van klemmen kan ik het frame aan elke (stevige) tafel bevestigen en quilten maar.

Groet van Quilt Quebbel Maria.

1 opmerking:

mia zei

Hallo en welkom in Blogland, eindelijk aan Jan uit kunnen leggen hoe je handquiltframe in elkaar steekt. Overigens was het weer een hele gezellige ochtend daar bij jou thuis,
gr. mia